Przejdź do treści
Strona główna » regulamin 2024

regulamin 2024

Witaj!

Cieszę się, że jesteś zainteresowana moimi usługami. Zanim napiszesz do mnie wiadomość, zapoznaj się proszę z poniższymi zasadami współpracy:

REZERWACJE

  1. Rezerwacje przyjmuję wyłącznie mailowo: kontakt@juliannajanczak.pl. Nie przyjmuję rezerwacji telefonicznie ani przez media społecznościowe. Dzięki temu wszystkie rezerwacje są czarno na białym w jednym miejscu i w ten sposób ograniczamy możliwość pomyłek. 
  2. W wiadomości podaj proszę:
  • datę czesania (i godzinę, jaka Cię interesuje w przypadku pojedynczej usługi u mnie w studio)
  • liczbę osób
  • miejsce czesania, w przypadku usługi z dojazdem
  • kilka słów o Twoich włosach – długość, gęstość, typ, stan
  • ewentualnie inspiracje, jeśli masz już jakąś konkretną fryzurę na oku
  • Twój nr telefonu
  1. Na maile odpisuję codziennie w dni robocze.
  2. Zapisy na pakiety na sezon 2024 już ruszyły. Zapisy na pojedyncze usługi w tym sezonie przyjmuję z wyprzedzeniem nie większym niż 1 miesiąc.
  3. Gwarancją rezerwacji pakietu dojazdowego jest wpłata zadatku w wysokości 1000 zł.
  4. Jeśli zrezygnujesz z rezerwacji w ciągu 2 tygodni od wpłaty zadatku – zadatek zostanie Ci zwrócony. Po tym czasie zadatek nie podlega zwrotowi. W przypadku rezerwacji terminów bliższych niż miesiąc, zadatek nie podlega zwrotowi od momentu wpłaty.
  5. Jeśli zadatek nie wpłynie w przeciągu 5 dni od momentu rezerwacji, rezerwacja zostaje anulowana.
  6. Nie pobieram zadatku za pojedyncze usługi czesania w moim studio – cała płatność w dniu usługi, na miejscu.

FRYZURY PRÓBNE

  1. Fryzury próbne wykonujemy najwcześniej 4 tygodnie przed ślubem, w przypadku osób mieszkających na co dzień za granicą, możemy wykonać próbę z większym wyprzedzeniem.
  2. Nie umawiam fryzur próbnych w piątki i soboty.
  3. Na fryzurę próbną najlepiej ubrać jasną górę, z większym dekoltem, żeby mieć wyobrażenie jak fryzura może prezentować się z suknią ślubną.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ PRZED WIZYTĄ

  1. Na czesanie proszę przychodzić z umytymi minimum 2 godziny wcześniej włosami. Włosy myjemy szamponem 2 razy, nakładamy odżywkę, spłukujemy, suszymy dokładnie suszarką.
  2. Nie myję włosów przed czesaniem. Zastrzegam sobie prawo do odmowy wykonania usługi, jeśli pojawisz się w nieumytych włosach.
  3. Jeśli Twoje włosy nie będą dokładnie wysuszone, nie gwarantuję trwałości fal. Czas wykonywania usługi będzie przedłużony o czas suszenia (o ile nie spowoduje to opóźnienia kolejnych klientek. W takim przypadku czas wykonania Twojego upięcia będzie skrócony tak, żebyśmy zmieściły się w czasie).
  4. Pamiętaj, żeby na czesanie założyć bluzkę rozpinaną lub z luźnym dekoltem, żeby nie uszkodzić fryzury podczas przebierania się.
  5. Proszę o nie zabieranie ze sobą osób towarzyszących, a kiedy jest już taka konieczność, proszę o wcześniejszą informację.

SPÓŹNIENIA

  1. Akceptowalne spóźnienie w przypadku pojedynczych usług to 15 minut. Po tym czasie mogę odmówić wykonania usługi, aby nie powodować opóźnień kolejnym klientkom, lub zaproponować Ci prostsze, szybsze uczesanie, niż to, które było zaplanowane, tak, żeby zmieścić się w czasie.
  2. Jeśli masz się spóźnić lub nie dotrzeć na wizytę, proszę poinformuj mnie: nr tel 608 516 943

ZASADY CZESANIA Z DOJAZDEM

  1. Dojeżdżam tylko w przypadku rezerwacji pakietu dojazdowego.
  2. Pakiet dojazdowy obejmuje fryzurę próbną oraz czesanie do 4 osób w dniu ślubu (łącznie z Panną Młodą). Koszt dla każdej dodatkowej osoby to 300zł. Dojazd do 100km od Wrocławia w cenie.
  3. W przypadku liczby osób mniejszej niż 4 lub rezygnacji z fryzury próbnej, cena pakietu nie ulega pomniejszeniu.
  4. W sezonie 2024 dojazd poza Wrocław możliwy jest tylko w duecie z makijażystką https://www.instagram.com/fuelforbeauty 
  5. Na miejscu przygotowań potrzebuję mieć zapewnione stanowisko pracy, na które składa się:
  • krzesło 
  • blat
  • dostęp do prądu
  • światło dzienne
  1. Panna Młoda odpowiedzialna jest za ustalenie kolejności czesania gości (mogę pomóc), oraz przekazanie gościom instrukcji.
  2. Proszę o płatność w całości, nie rozliczam się z każdym z gości osobno i nie rozgraniczam ceny pakietu na poszczególne osoby.